dijous, 18 de juny del 2009

Condis, marca mía i el Mercadona

Darrerament anar a comprar al Mercadona és com fer un viatge en el temps. Ara entenc quina era la sensació de qualsevol ciutadà de la desapareguda URSS. Per aquells que no teniu prou edat i encara sou molt joves heu de saber que hi va haver un moment a la història del món que l'actual Rússia i més concretament la República Democràtica Alemanya que fins el el 1989 es van sotmetre a un règim comunista. Fins llavors anar a comprar seria com es pot veure a la pel·lícula de "Good bye Lenin".

Així que anar al Mercadona i només veure les marques de l'Hacendado o Deliplus és el més proper a anar a un mercat comunista, qui ho diria.

Un altre tema que m'ha preocupat aquests dies és la nova campanya d'una altra cadena de supermercats. És preocupant com una idea es va degradant per donar com a resultat una campanya on el "jingle" no representa la idea inicial. L'escollida ha estat la "gran" Nina que està fent el musical "Mamma Mia" alguna ment brillant va pensar que es podia fer un joc amb Condis i jugar amb el "Condis Marca Mia". Doncs bé per una banda tenim la campanya gràfica que es veu a la Nina vestida d'Abba i la campanya de ràdio on el "jingle" no recorda a cap cançó d'Abba. No s'enten. Una campanya fallida.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Vestida de Abba? Doncs sembla un power ranger

Swasky ha dit...

És el mateix vestit que porta al musical on ella canta. Tot i que sí sembla una Power Ranger, només li falta la careta. O no li cal?